Skip to main content

Something...

Поредната скучна вечер... отново съм зациклила пред компютъра, поради липса на друго занимание. Пише ми се, но не знам какво... не знам за какво да пиша, не знам за кого – за себе си, за поредния мъж, който се намеси в живота ми, за другите двама, които откакто са влезнали в живота и сърцето ми не са излизали от там, за така наречените си приятели, за това колко ми е трудно или пък отново за Концертът... или може би за новото начало, което поставиха Уайтснейк... нямам представа за какво... затова просто седя и пиша. Губя си времето, всъщност.
След поредното гледане на For The Sake Of Revenge и поредната доза спомени от паметния 21-ви ноември 2007 осъзнах от колко отдавна не съм си пускала Sonata Arctica и то не просто за шумов фон (да, по принцип рядко слушам музика в истинския смисъл на думата, по-скоро ми трябва шумов фон, на който да работя/готвя/чистя/пера/всевъзможни други неща...), а за да слушам... да затворя очи и да се пренеса в личния ми свят, в който има място само за 6 човека и около 150 песни... и го направих. Sonata Arctica Personal Favorites, който включва около 99,9% от творчеството им върви as we speak, дето се казва... някои от песните, особено тези от Ecliptica ме връщат много, много години назад, когато за първи път чух групата... тоест преди... абе много е... не ми се смята всъщност... беше в 7-ми клас... Replica, Letter To Dana, Shy… трите песни, в които за мен се съдържа името Sonata Arctica. Нужно ли е да пояснявам, че всяка от тях си има собствена история, която е свързана с човек или период от живота ми и бла-бла-бла-блааа... глупости... просто се опитвам да запълня празния лист, нищо повече.
Иска ми се отново да ги видя на живо... да прекарам час и половина от живота си гледайки и слушайки най-великия поет... час и половина, който да мине като минутка... и после МНОГО болка и МНОГО спомени... но болката е породена от спомени... обикновенно... или пък болката поражда спомени, зависи. И двете са ми се случвали и по-приятно... ох, пак го избивам на философия...
В този дух на мисли, нека осведомя всички, които някога ще прочетат това, че човека, който го пише не е този, който познавате. Можете да изкажете личните си благодарности на Уайтснейк. Ако се запознаете с тях, моля, вземете и някакъв телефон, на който мога да се свържа с групата... фенка съм им.
А сега в друг дух на мисли... прочетох 6-та книга от “любимата” ми поредица Колелото на Времето. Има ли нужда да споменавам, че изобщо не съм впечатлена и че можеше и да е по-добре, можеше да не е крадено и да не е изградено на базата на религия, можеше да няма толкова политически игри и най-важното от всичко, което можеше да е, но не е, е факта, че книгата можеше да не е толкова реална... реална от гледна точка на това, което предстои след само, о, вече са 4 години. Успех на всички, с оцелелите от масовото преливане на омърсената част на Силата ще се срещнем... някога... останалите – беше ми приятно, че някога бяхте част от стария ми живот. До тук с Колелото преди някой да ме обвини във фенщина...
Да се върнем на четирите години... до тогава мисля, че в живота ми има място освен за онези 5 човека, споменати по-горе, и за още петима... всички останали – F-U-C-K O-F-F! Илииии просто не ме търсете повече... никога. За нищо. Това беше. Казах! ---- (For more information please reffer to Whitesnake...)
И така, след цял ден прекаран в мислене как точно да кажа на хората да не ме занимават САМО със своите проблеми, а да се опитат поне веднъж да СЛУШАТ когато им говоря, както аз слушам когато те ми говорят и да се опитат да бъдат поне малко... съпричастни към това, което къса(ше) душичката ми, всичко просто си дойде на мястото с това мислоизлияние.

Предполагам, че е редно да благодаря на няколко човека... първо на Ранд, заради многото разговори и многото неща, на които ме научи. След това на Божо, заради това, че ме накара да се чувствам обичана когато имах нужда. Иван, задето беше до мен когато ми беше трудно. Камен също заради подкрепата и съветите и заради това, че му стискаше да каже какво беше преди (две) години на рожденния му ден. Симо, заради Poets Of The Fall и разговорите... за подкрепата... за това, че си мойто дребно братче. И не на последно място на Ангел също заради разговорите и заради нещата, на които ме научи... заради това, че е с мен когато всички други ги няма, заради това, че си е мойто кокалесто зло.
Предполагам, че има хора, които ще прочетат това и ще се изненадат, че имената им ги няма там... има и още на кого да благодаря заради изхабените нерви, заради сълзите, заради развалените приятелства, заради скандалите, заради курвенското поведение, заради липсата на подкрепа, заради скатавките, заради номерата, заради наученото от тях... така като се замисля май трябва да благодаря на вас повече от колкото на онези, споменати по-горе. Както и да е, ако трябва да изброя всеки, на който искам да благодаря, че ме направи такава, каквато станах, може би нощта няма да ми стигне.

I am what you made me with years of abuse so BURN!

21.02.2008
С голямо уважение и искрени чувства на любов,
ебете си майката.
На онези специални хора... обичам ви и не зная дали някога ще мога да ви благодаря за всичко, което сте направили за мен... за всичко, което правите.

Replica

Comments

rivertroll said…
Амм може ли или неможе да ти кажа ДА ТЕ ЕБА В ГЪЗА :P , не съм го правил на сила нито пък трябва да ми благодариш, направил съм го защото така съм го чуствал и решил ... !
Anonymous said…
Burn them... burn them all... Някои от тях ще им стане навик да горят напоследък...
Anonymous said…
O yeah ... burn honey burn ... let the fire eat away ... таак или иначе ще eatне всички и винаги ... който може ще оцелее и ще се приспособи към огъня ... който не .... емиииииии .... Сори то си го каза падналото.

Popular posts from this blog

X-Men Origins: Wolverine

"Last night, a stolen, incomplete and early version of X-Men Origins: Wolverine was posted illegally on a website. It was without many effects, had missing and unedited scenes and temporary sound and music. We immediately contacted the appropriate legal authorities and had it removed. We forensically mark our content so we can identify sources that make it available or download it. The source of the initial leak and any subsequent postings will be prosecuted to the fullest extent of the law – the courts have handed down significant criminal sentences for such acts in the past. The FBI and the MPAA also are actively investigating this crime. We are encouraged by the support of fansites condemning this illegal posting and pointing out that such theft undermines the enormous efforts of the filmmakers and actors, and above all, hurts the fans of the film." Yes, it did leak. Yes, it is a "crappy" version of the movie. Yet fans like me, and I believe I'm not alone out

Българи, къде сте?

Питала съм се този въпрос много през последната година и малко. Все си мислех, че в България има останали българи, които да уважават историята, миналото и изобщо всичко, което България претендира да е. Оказва се, обаче, че повечето от тези хора много отдавна не населяват територията на страната. Самата аз никога не съм била "националистка" до кой знае каква степен, но някак си, мисля, че е абсолютно нормално да обичаш страната, която ти е била/е дом. Нещо като генетично програмираното ти чувство на обич и уважение към родителите. Имам доста близък приятел, който, обратно на мен, е "националист" и донякъде споделям гледните му точки в много отношения. Вярно, той е доста по-краен в действията си - бие се, ходи на активни протести и всички останали неща, на които ние, простите хорица, гледаме с лошо око. Започвам да се питам дали това наистина не е единствения начин да спасим България. Негласно, българите сме роби отново. Роби на простотията, на комплексарщината, на по

The Dark Knight

Once upon a time in the far far away kingdom of Finland, there was a beautiful princess. Everyone were amazed by her voice and she had eyes like the purest mountain stream. All the young men in the kingdom wanted her as a wife, but the princess had a secret only her father knew. She was a he. Time went by and the princess had to get married. His father knew that no man would agree to take his son, so he locked him up in the tallest tower. The king had read many stories of how brave knights saved the princesses from high towers, so he placed a dragon to guard the princess. Word soon spread out across the kingdom and the bravest of knights shined their armor and traded for the best steeds. There was one amongst them that was different. He was a she. She had no experience whatsoever in dealing with dragons, but decided to try her luck just to prove she can be as tough as the men. She rode day and night for 4 days until she reached the tallest tower with the dragon guarding it. She took he